Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις
Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής
Promotional Marketing Awards 2023
Στην κορυφή των διακρίσεων Κωτσόβολος και Sales Promotion Center
Η εμπειρία του καταναλωτή προτεραιότητα για τις προωθητικές καμπάνιες
Τους μεγάλους νικητές τους ανακοίνωσαν τα Promotional Marketing Awards σε μία λαμπερή γιορτή, την Τρίτη 16 Μαΐου, στο Ploes. Στη βραδιά συμμετείχαν εκπρόσωποι εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα έργα που ξεχώρισαν και απέσπασαν την πολυπόθητη διάκριση, αλλά και να συνομιλήσουν με τα στελέχη και τις ομάδες που διακρίθηκαν.
Τα Promotional Marketing Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά, με στόχο να αναδείξουν τις πιο δημιουργικές, καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες, καμπάνιες και πρωτοβουλίες στο χώρο του Promotional Marketing. Φιλοδοξία των βραβείων είναι να αποτελούν την πλατφόρμα μέσω της οποίας θα παρουσιάζονται όλες οι εξελίξεις στον τομέα του promotional marketing, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην αναβάθμισή του στη χώρα μας, κάτι που επιβεβαιώθηκε ήδη από την πρώτη χρονιά, καθώς συγκέντρωσε έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποψηφιοτήτων.
Στις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τη φετινή διοργάνωση συγκαταλέγεται η στροφή των εταιρειών σε προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες που επενδύουν στην εμπειρία του καταναλωτή, εντός και εκτός καταστήματος, σε πρωτοβουλίες που εμπεριέχουν στοιχεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και λαμβάνουν υπόψη τους τη συμπερίληψη ευάλωτων πληθυσμών. Πρωταγωνιστές στις προωθητικές ενέργειες είναι οι κλάδοι των τροφίμων και ποτών, ακολουθεί ο κλάδος της μόδας και της ομορφιάς και τα ηλεκτρονικά είδη και εξοπλισμός σπιτιού. Σημαντική η επένδυση των εταιρειών να επικοινωνούν τις προωθητικές τους ενέργειες μέσω των social media, ενώ μία μεγάλη δυναμική έχουν τα Display & Merchandising Projects.
Τα βραβεία προέκυψαν μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 28 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Πρόεδρος της επιτροπής είναι ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ο οποίος στο χαιρετισμό του στην τελετή απονομής ανέφερε σχετικά: «Γιορτάζουμε σήμερα την πρώτη απονομή των βραβείων του νέου θεσμού επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards. Τα Promotional Marketing Awards γνωρίζουν από την πρώτη φορά πολύ μεγάλη επιτυχία συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150 υποψηφιότητες, γεγονός που τεκμηριώνει ότι πρόκειται για έναν θεσμό επιχειρηματικής αριστείας που πραγματικά έλειπε από την Ελλάδα. Ο ρόλος του Promotional Marketing είναι εξαιρετικά επίκαιρος και επιδραστικός στο σημερινό περιβάλλον διαρκών και αλλεπάλληλων κρίσεων, όπου οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη αξία από τις αγορές τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες αυξάνουν αισθητά την αξία της μάρκας, τη συνδέουν πιο αποτελεσματικά με τους καταναλωτές και της δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά. Τα Promotional Marketing Awards αναδεικνύουν Best Practices στον δυναμικό χώρο του Promotional Marketing που είναι σήμερα όσο ποτέ πριν σημαντικός και επίκαιρος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η αξιοσημείωτη επιτυχία της φετινής πρώτης διοργάνωσης υπόσχεται μία καταπληκτική συνέχεια για τον νέο θεσμό».
Τα Βραβεία της Χρονιάς
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Promotional Marketing Agency of the Year αναδείχθηκε η Sales Promotion Center, ενώ η Κωτσόβολος Dixons South East Europe κατέκτησε τον τίτλο Promotional Marketing Brand of the Year.
Platinum Βραβεία
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της Ενότητας. Στην Ενότητα Promotional Marketing Strategies τo Platinum Βραβείο πήρε η πρωτοβουλία της LeasePlan Hellas Single-Member S.A «Outdoor Activation στη Λαχαναγορά, για τη βιώσιμη επαγγελματική μετακίνηση | «Ο έμπορος σε πρώτο πλάνο». Η Sales Promotion Center κατέκτησε 3 Platinum βραβεία ως εξής: Στην Ενότητα Εxperience με την πρωτοβουλία «Bulldog gin –Begin Bold!», στην Ενότητα Objectives με το «ΝΟΥΝΟΥ Μεγάλα Έργα» και στην Ενότητα Digital, Social & Mobile με την υποψηφιότητα «JACOBS Battles | Team Freddo Vs Team Frappe».
Χρυσές Διακρίσεις
Την πρώτη θέση στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν διεκδίκησαν πολλές υποψηφιότητες, με το πολυπόθητο Gold βραβείο να κερδίζουν οι Chapter 5 με έργα της Imperial Brands, The Coca-Cola Company και Coca-Cola 3E (σύνολο 8 gold βραβεία), η Sales Promotion Center για έργα που αφορούσαν την Jacobs, Nounou, Bulldog Gin, La Vache Qui Ri, Sarantis (7 gold βραβεία), η WEST με έργα που αφορούσαν συνεργασίες με FRIESLANDCAMPINA, ΟΠΑΠ, Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακών Παιδιάτρων, Haribo (4 συνολικά gold βραβεία), ενώ ξεχώρισαν και οι συμμετοχές της Praktiker Hellas (3 gold βραβεία) και της Κωτσόβολος, Dixons South East Europe (3 gold βραβεία). Από 2 Gold διακρίσεις απέσπασαν οι συμμετοχές των The Jones Generation Υ, της INGROUP building solutions, creating ideas και του Ομίλου Σαράντη. Οι εταιρείες Epaphy, Prosperty και Τράπεζα Πειραιώς κατάφεραν να κερδίσουν από 1 Gold βραβείο η καθεμία.
Η Τελετή Απονομής των Promotional Marketing Awards πραγματοποιήθηκε στο Ploes. Την απονομή παρουσίασε η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου.
Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Boussias Events με την Επιστημονική Υποστήριξη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του ΟΠΑ.
Official Publications είναι τα περιοδικά Marketing Week και σελφ σέρβις της Boussias Media.