Κριτική Επιτροπή
Στην επιτροπή αξιολόγησης θα συμμετέχουν Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκοί και Ανώτατα Στελέχη Εταιρειών.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Γεώργιος Μπάλτας
Jury President Promotional Marketing Awards 2023
Καθηγητής, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,
Διευθυντής MSc in Marketing Analytics,
Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Ο νέος θεσμός επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards έρχεται σε μία χρονική περίοδο κατά την οποία οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μάρκες αυξάνονται μαζί με τις απαιτήσεις των καταναλωτών από αυτές.
Σε ένα περιβάλλον διαρκών και αλλεπάλληλων κρίσεων, οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη αξία από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διεκδικούν την προτίμησή τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες αυξάνουν δραστικά την αξία της μάρκας, τη συνδέουν πιο αποτελεσματικά με τους καταναλωτές και της δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά.
Τα Promotional Marketing Awards 2023 έχουν στόχο να αναδείξουν Best Practices στον χώρο του Promotional Marketing που σήμερα είναι τόσο πολύ σημαντικός και επίκαιρος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

Νένα Ανδρίτσου
Managing Director, Chapter 5

Φάνης Αριτζής
Retail Marketing Manager, NOVA

Λέων Γαβαλάς
CEO, bespot. - Υπ. Διδάκτορας ELTRUN-ΟΠΑ

Φωτεινή Γερομαλίδου
General Manager , MSPS S.A

Χριστίνα Γιακουμάκη
Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree - The American College of Greece

Αντώνης Ζαΐρης
Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)

Κωνσταντίνος Ήντουνας
Καθηγητής και Πρόεδρος Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πέτρος Ιμιρζιάδης
Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center

Βαγγέλης Καλαμπόκας
Chief Operating Officer West Group

Αριάδνη Καρπαθάκη
Account Director, AllBright Αdvertising

Λευτέρης Κιοσές
Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ

Αννα Κολυβά
Marketing Director, Γρηγόρης

Κωνσταντίνος Λιονάκης
Διδάκτωρ του ΟΠΑ

Αντιγόνη Μαυρογονάτου
Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ)

Ελένη Μεταξά
Regional Retail Experience Manager at Intersport Athletics SA.

Κωνσταντίνος Μπακούλας
Vice President Operations, Solutions & Innovation, IRI

Δρ Γρηγόριος Παινέσης
Teaching Fellow in Athens University of Economics and Business and Researcher in Prague University of Economics and Business

Μαρία Παπαδόγγονα
PR & Sales Director, Epaphy

Δρ. Βιβή Σαραντίδου
Marketing Academic

Κώστας Σιγαλός
Μέλος ΕΙΕΠ, CEO Global Link

Νατάσα Σκαρλάτου
Head of Communication, Sponsorships and Promotional Activities, ZeniΘ

Νικήτας Τικόπουλος
Διευθύνων Σύμβουλος, Mindtrap

Ροδούλα Τρακάδα
National Accounts Sales & Shopper Marketing Manager Retail Greece, JACOBS DOUWE EGBERTS GR

Θεόδωρος Τσαχουρίδης
Head of Commercial & Promotional Activities, Marketing Department Diamantis Masoutis SA

Λυδία Τούρλου
Group Brand Manager, Goody’s Group

Πέτρος Χανής
Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

Ζέτα Χειμωνίδου
VP of Digital & Technology - Greece, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards 2023

“Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συμμετέχω στα Promotional Marketing Awards. Είναι σημαντικό να επιβραβεύουμε οργανωμένες προσπάθειες- ενέργειες των εταιριών που αφορούν: καμπάνιες και πρωτοβουλίες στο χώρο του Promotional Marketing που σκοπό έχουν την διάδραση των καταναλωτών με την μάρκα. Η στρατηγική, η καινοτομία και η δημιουργικότητα πέραν του ότι είναι καλό να επιβραβεύονται, είναι ακόμη καλύτερο να μοιράζονται με όλους εμάς τους επαγγελματίες μάρκετινγκ προκειμένου με την σειρά μας να εμπνεόμαστε και να βελτιωνόμαστε μέσα από επιτυχημένα παραδείγματα άλλων συναδέλφων. Η πιστότητα και το συναισθηματικό δέσιμο με τους καταναλωτές είναι τελικά αυτό που αποζητούμε όλοι μέσα από τις promotional activities που πραγματοποιούμε και επειδή “sharing is caring” εύχομαι όλοι να μάθουμε από τους άλλους μέσω της οργάνωσης αυτής. ”
Φάνης Αριτζής, Retail Marketing Manager, WIND Hellas
Φάνης Αριτζής, Retail Marketing Manager, WIND Hellas

“Τα βραβεία Promotional Marketing Awards συνιστούν ένα ξεχωριστό θεσμό που επαινεί και επιβραβεύει διακεκριμένες δράσεις στελεχών από τον τον ευρύτερο χώρο του Μάρκετινγκ . Είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσουν αντικείμενο εποικοδομητικού, διαδραστικού διαλόγου στην επιχειρηματική κοινότητα που θα υποκινήσει περαιτέρω το ενδιαφέρον συμμετοχής στο πεδίο ευγενούς άμιλλας που θα αναδείξει έξυπνες πρακτικές promotional marketing . ”
Aντώνης Ζαΐρης ,επίκ.Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Αναπλ.Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ
Aντώνης Ζαΐρης ,επίκ.Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Αναπλ.Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ

“Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Βoussias για τη συμμετοχή μου στην κριτική επιτροπή των Promotional Marketing Awards την πρώτη αυτή χρονιά διοργάνωσής τους! Σε μία εποχή που βιώνουμε μεγάλες αλλαγές σε νέες τάσεις, εργαλεία και με τον καταναλωτή να αναζητά την προστιθέμενη αξία στις μάρκες που επιλέγει, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που έχω την ευκαιρία να συμμετέχω στην ανάδειξη των προωθητικών ενεργειών που ξεχώρισαν αφήνοντας το στίγμα τους στο καταναλωτικό κοινό. ”
Αριάδνη Καρπαθάκη, Account Director, AllBright Αdvertising
Αριάδνη Καρπαθάκη, Account Director, AllBright Αdvertising

“Θα ήθελα να συγχαρώ θερμά την Boussias Communications για τη διοργάνωση του θεσμού και να ευχαριστήσω για την τιμητική πρόσκληση να είμαι μέλος της επιτροπής αξιολόγησης. Σε μία χρονική περίοδο που τα brands οφείλουν να προσδίδουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να επιβραβεύσουμε τις πιο αποτελεσματικές ενέργειες, καμπάνιες και πρωτοβουλίες στο χώρο του promotional marketing. Να ευχηθώ καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες καθώς και στην επιτροπή αξιολόγησης, που καλείται να αναδείξει τα best practices. ”
Άννα Κολυβά, Marketing Director, Γρηγόρης
Άννα Κολυβά, Marketing Director, Γρηγόρης

“Έχοντας εκτεταμένη συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία στο αντικείμενο του μάρκετινγκ και της στρατηγικής επικοινωνίας, είναι χαρά μου να συμμετάσχω στην επιτροπή αξιολόγησης των Promotional Marketing Awards, τα οποία θεωρώ πως θα γίνουν θεσμός. Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες και συγχαρητήρια σε όλους για τις πολύ καλές προσπάθειές τους”
Κωνσταντίνος Λιονάκης, Διδάκτωρ του ΟΠΑ
Κωνσταντίνος Λιονάκης, Διδάκτωρ του ΟΠΑ

“Σε μία περίοδο που ο καταναλωτής αναζητά όλο και πιο έντονα να μεγιστοποιήσει την αγοραστική δύναμη του διαθέσιμου εισοδήματος του και ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις αναζητούν εναγωνίως προσεγγίσεις που θα τους εξασφαλίσουν οικονομικά βιώσιμες και επικερδείς πωλήσεις, ο νέος θεσμός επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards έρχεται με στόχο να επιβραβεύσει τις προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ που απαντούν αποτελεσματικά στη διττή αυτή πρόκληση, αλλά και να αποτελέσει ένα χώρο εκκόλαψης βέλτιστων πρακτικών.”
Κωνσταντίνος Μπακούλας, Vice President Operations, Solutions & Innovation, IRI
Κωνσταντίνος Μπακούλας, Vice President Operations, Solutions & Innovation, IRI

“Ένας πολύ σημαντικός θεσμός που υποστηρίζει τα στελέχη του Marketing στην προσπάθεια τους να βοηθήσουν τα Brands σε μια πολύ δύσκολη και μεταβαλλόμενη εποχή στις προτιμήσεις των Shoppers.”
Αντιγόνη Μαυρογονάτου, Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ
Αντιγόνη Μαυρογονάτου, Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ

“Είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά να συμμετέχω στην επιτροπή αξιολόγησης των βραβείων Promotional Marketing Awards της Boussias Communications. Θα ήθελα με την σειρά μου να πω ένα μεγάλο μπράβο στους δημιουργούς ενός εξαιρετικά αναγκαίου και ουσιαστικού θεσμού ο οποίος έλλειπε και ήρθε για να μείνει, αναδεικνύοντας έτσι τις πιο σύγχρονες και πρωτότυπες promo πρακτικές και προάγοντας την εξέλιξη στον χώρο του marketing.”
Μαρία Παπαδόγγονα, PR & Sales Director, Epaphy
Μαρία Παπαδόγγονα, PR & Sales Director, Epaphy

“Η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει δραστικά τα τελευταία χρόνια δημιουργώντας νέες τάσεις και προκλήσεις στην αγορά. Η αναγκαιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης ανταποδοτικών προωθητικών ενεργειών γίνεται ακόμη ποιό επίκαιρη. Ο σχεδιασμός τους απαιτεί, γνώση, ειλικρινή προσέγγιση των αναγκών του πελάτη καθώς και σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Κεντρικός στόχος η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και brand και η μεγιστοποίηση της αντιληπτής αξίας του brand για τον πελάτη με αμοιβαία οφέλη.
Στο πλαίσιο αυτό ο θεσμός των Promotional Marketing Awards έρχεται να επιβραβεύσει τις προσπάθειες που κάνουν οι εταιρείες για καινοτόμες και αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες και να αναδείξει τα Best Practices. ”
Δρ. Βιβή Σαραντίδου, Marketing Academic
Στο πλαίσιο αυτό ο θεσμός των Promotional Marketing Awards έρχεται να επιβραβεύσει τις προσπάθειες που κάνουν οι εταιρείες για καινοτόμες και αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες και να αναδείξει τα Best Practices. ”
Δρ. Βιβή Σαραντίδου, Marketing Academic

“Ο Θεσμός των Promotional Marketing Awards είναι κάτι που έλειπε από τον χώρο μας καθώς έρχεται να αναδείξει τις καλές πρακτικές σε επίπεδο Καταστήματος, Digital Εργαλείων και Shopper Attraction συμβάλλοντας έτσι όχι μόνο στο να βραβευθούν αλλά και να διαδοθούν ώστε να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και εξέλιξης για το μέλλον!
Tα Marketing Promotion Awards έρχονται σε μια χρονική στιγμή που η καταναλωτική συμπεριφορά δέχεται ισχυρές επιδράσεις από το περιβάλλον αλλά και από την εντατικοποίηση του ανταγωνισμού που συχνά καταλήγει στη χρήση Promotional overdoses. Στο πλαίσιο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων, θα διακριθούν εκείνες οι εταιρείες που επιτυγχάνουν, όχι μόνο αύξηση των πωλήσεων αλλά παράλληλα προφυλάσσουν το Equity των brands τους. Στη διασφάλιση της λεπτής αυτής ισορροπίας η δημιουργικότητα και η ερευνητική παρακολούθηση της εξέλιξης του Brand equity είναι σημαντικά στοιχεία της επίτευξης διάκρισης στο νέο και προκλητικό διαγωνισμό”
Κώστας Σιγαλός, Μέλος ΕΙΕΠ, CEO Global Link
Κώστας Σιγαλός, Μέλος ΕΙΕΠ, CEO Global Link

“Ο Θεσμός των Promotional Marketing Awards είναι κάτι που έλειπε από τον χώρο μας καθώς έρχεται να αναδείξει τις καλές πρακτικές σε επίπεδο Καταστήματος, Digital Εργαλείων και Shopper Attraction συμβάλλοντας έτσι όχι μόνο στο να βραβευθούν αλλά και να διαδοθούν ώστε να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και εξέλιξης για το μέλλον! ”
Πέτρος Χανής, Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.
Πέτρος Χανής, Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.