Κριτική Επιτροπή

Στην επιτροπή αξιολόγησης θα συμμετέχουν Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκοί και Ανώτατα Στελέχη Εταιρειών.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Γεώργιος Μπάλτας

Jury President Promotional Marketing Awards 2024
Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

“Αυτή είναι η δεύτερη διοργάνωση των Promotional Marketing Awards, ενός θεσμού επιχειρηματικής αριστείας που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές στον δυναμικό χώρο της προώθησης.  

Μετά από τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης το 2023, τα Promotional Marketing Awards επανέρχονται σε ένα περιβάλλον όπου οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μάρκες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών συνεχίζουν να πολλαπλασιάζονται. 

Οι καταναλωτές αναζητούν διαρκώς περισσότερη αξία από τις μάρκες που διεκδικούν την προτίμησή τους και οι εταιρείες αποδοτικούς τρόπους για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες είναι απαραίτητα εργαλεία για τo σύγχρονο μάρκετινγκ καθώς προσθέτουν οικονομική αξία στις μάρκες και αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με άμεσο, μετρήσιμο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο. 

Τα Promotional Marketing Awards 2024 αναδεικνύουν τις καλύτερες προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες, σε μία εποχή όπου η αναζήτηση περισσότερης αξίας καθορίζει τις συμπεριφορές καταναλωτών και εταιρειών.

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

antwnopoulos

Λευτέρης Αντωνόπουλος

Youth & Mass Segments Manager - Vodafone Greece, Ph.D candidate - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
vraxnos

Πάνος Βραχνός

Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
giakoumaki

Χριστίνα Γιακουμάκη

Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree - The American College of Greece
dimopoulos

Κώστας Δημόπουλος

Sales & Marketing Manager,
JYSK Ελλάδας
zairis

Αντώνης Ζαΐρης

Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
intounas

Κωνσταντίνος Ήντουνας

Καθηγητής και Πρόεδρος Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
kioses

Λευτέρης Κιοσές

Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
lionakis

Κωνσταντίνος Λιονάκης

Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
maurogonatou

Αντιγόνη Μαυρογονάτου

Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ)
bakoulas

Κωνσταντίνος Μπακούλας

Vice President Operations, Solutions & Innovation, Circana Hellas
ostiouni

Μάρθα Οστιούνη

Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
rigopoulos

Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος

Επίκουρος καθηγητής Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
sarantidou

Δρ. Βιβή Σαραντίδου

Marketing Academic
saridakis

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
sigalos

Κώστας Σιγαλός

Μέλος ΕΙΕΠ, CEO Global Link
skotidas

Γιώργος Σκοτίδας

Marketing & Trade Marketing Manager, FDL GROUP
trakada

Ροδούλα Τρακάδα

Marketing Manager Greece,
JACOBS DOUWE EGBERTS GR
tsaxouridis

Θεόδωρος Τσαχουρίδης

Senior Retail & Commercial Marketing Manager, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ.
tourlou

Λυδία Τούρλου

Group Brand Manager,
Goody’s Group
fragkiadis

Κίμωνας Φραγκιάδης

Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment
xanis

Πέτρος Χανής

Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards 2024

“Ο θεσμός των promotional marketing Awards πραγματικά αναδεικνύει τη σημασία των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο του marketing. Πέραν της αναγνώρισης των εξαιρετικών επιδόσεων, αποτελεί έναν θεσμό που επιτρέπει στους επαγγελματίες να εξερευνήσουν τις τελευταίες τάσεις και πρακτικές στον χώρο τους. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, αναδεικνύονται οι καινοτόμες προσπάθειες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές τους. Επιπλέον, οι βραβεύσεις δρουν ως κινητήρια δύναμη για τη συνεχή βελτίωση και την υιοθέτηση προοδευτικών προσεγγίσεων στον τομέα του marketing.”

Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
“Στον χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, η υποστήριξη του θεσμού Promotional Marketing Awards είναι κρίσιμη, καθώς η ανάδειξη των καλύτερων πρακτικών και πρωτοβουλιών δεν είναι απλώς μια διαδικασία αναγνώρισης – είναι ένας καταλύτης για συνεχή καινοτομία. Τα Promotional Marketing Awards ενισχύουν την ανάπτυξη και την εξέλιξη του κλάδου, παρέχοντας έναν πολύτιμο οδηγό για το πώς η δημιουργικότητα και η συνεργατικότητα μπορούν να μεταφραστούν σε επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ που προσφέρουν αξία τόσο στην επιχείρηση όσο και στον καταναλωτή.”

Χριστίνα Γιακουμάκη, Deree – The American College of Greece
“Από την εποχή που το promotion ήταν η διαγραμμισμένη με μαρκαδόρο παλιά τιμή και η αναγραφή της νέας στη χειροποίητη ταμπέλα του μπακάλη έχει διανυθεί τεράστια απόσταση. Ο σύγχρονος καταναλωτής συναντά καθημερινά ευφάνταστες προωθητικές ενέργειες στα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, στον φυσικό και στον ψηφιακό κόσμο. Οι προωθητικές ενέργειες marketing που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν μέσα σε αυτό το περιβάλλον αξίζει να βραβευτούν και ο θεσμός των Promotional Marketing Awards στον οποίο με χαρά και τιμή συμμετέχω έρχεται να προσφέρει αυτή την επιβράβευση.”

Κώστας Δημόπουλος, Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας
“Ο θεσμός των Promotional marketing awards 2024 συμβάλλει στην ανάδειξη νέων πρακτικών που σχετίζονται με έξυπνες προωθητικές ενέργειες στοχευμένες στον νέου τύπου απαιτητικό καταναλωτή στο πλαίσιο μιας νέας φιλοσοφίας πελατοκεντρικής προσέγγισης που συνιστά διαχρονικό ,στρατηγικό, συγκριτικό πλεονέκτημα για μια σύγχρονη επιχείρηση ,

Η θεσμοποίηση των βραβείων αναβαθμίζει περαιτέρω συγκεκριμένες ενέργειες στο χώρο του promotional marketing και ενθαρρύνει παρόμοιες δράσεις . ”

Αντώνης Ζαΐρης, Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ένωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
“Οι καλές πρακτικές μάρκετινγκ και promotion είναι σημαντικό να ανακοινώνονται και να επιβραβεύονται καθώς συμβάλλουν στη διάχυση της τεχνογνωσίας μεταξύ εταιρειών, ενισχύοντας την προστιθέμενη αξία προς τον τελικό καταναλωτή, ενώ παράλληλα συντελούν στο κλίμα και το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων στελεχών των επιχειρήσεων. ”

Κωνσταντίνος Λιονάκης, Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
“Ο θεσμός των Promotional Marketing Awards την περίοδο που διανύουμε, γίνεται ακόμα πιό σημαντικός. Σε μιά τόσο γρήγορη μεταβολή της αγοραστικής συμπεριφοράς των consumers αλλά και των shoppers, σε μιά εποχή που τα social media παρεμβαίνουν αποτελεσματικά, στην επιστροφή του word-of-mouth και στην αποφασιστική συμμετοχή του Instore Marketing, το γνωστό μας marketing φαίνεται παλιό, συντηρητικό και ξεπερασμένο. Έτσι η διάχυση της γνώσης καινοτόμων και νέων στρατηγικών είναι σήμερα πολύ απαραίτητη για να αντιμετωπίσουμε όλες αυτές τι αλλαγές που έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται.”

Αντιγόνη Μαυρογονάτου, Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ)
“Σε μία περίοδο που ο καταναλωτής αναζητά όλο και πιο έντονα να μεγιστοποιήσει την αγοραστική δύναμη του διαθέσιμου εισοδήματος του και ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις αναζητούν εναγωνίως προσεγγίσεις που θα τους εξασφαλίσουν οικονομικά βιώσιμες και επικερδείς πωλήσεις, ο νέος θεσμός επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards έρχεται με στόχο να επιβραβεύσει τις προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ που απαντούν αποτελεσματικά στη διττή αυτή πρόκληση, αλλά και να αποτελέσει ένα χώρο εκκόλαψης βέλτιστων πρακτικών.”

Κωνσταντίνος Μπακούλας, Vice President Operations, Solutions & Innovation Circana Hellas
“Η αναγνώριση καμπανιών, που πράγματι έκαναν τη διαφορά, είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θέτει πρότυπα αναφοράς και εμπνέει την καινοτομία. Τα Promotional Marketing Awards παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία. Όχι μόνο γιορτάζουν τη δημιουργικότητα και τη στρατηγική σκέψη, αλλά και ενισχύουν μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης. Βραβεύοντας τις επιτυχημένες πρωτοβουλίες, τα βραβεία ενθαρρύνουν τους διαφημιζόμενους να διευρύνουν τα όρια της καινοτομίας, ενισχύοντας έτσι τον κλάδο στο σύνολό του».”

Μάρθα Οστιούνη, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company
“Ο θεσμός των promotional marketing awards, αποτελεί μία γιορτή επιβράβευσης δημιουργικών πρακτικών που πετυχαίνουν να βελτιώσουν τη σχέση και την επαφή μεταξύ καταναλωτή και επώνυμου προϊόντος. Αυτή η συνεχής και η συνεπής βελτίωση προϋποθέτει τη εφαρμογή πρωτότυπων μεθόδων όπως επίσης και την βαθιά γνώση της επιστήμης του μάρκετινγκ. Για τους λόγους αυτούς είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτή τη διοργάνωση. ”

Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Επίκουρος καθηγητής μάρκετινγκ και έρευνας αγοράς, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων ενεργειών και εκστρατειών στο χώρο του Promotional Marketing είναι ζωτικής σημασίας, καθώς όχι μόνο αναγνωρίζονται οι επωνυμίες που με τις ενέργειές τους βάζουν στο επίκεντρο των επαφών τους τον καταναλωτή, αλλά ταυτόχρονα προάγεται η αριστεία μεταξύ των επιχειρήσεων, διαχέεται νέα γνώση και, ως εκ τούτου, βελτιώνεται συνολικά η ποιότητα των εφαρμοζόμενων πρακτικών στο σημαντικό αυτό πεδίο του Μάρκετινγκ.”

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 
“Ο θεσμός των promotional marketing awards όχι μόνο αναδεικνύει τα εξαιρετικά επιτεύγματα, αλλά παρέχει επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και τάσεις που οδηγούν τον κλάδο. Τα βραβεία χρησιμεύουν ως πλατφόρμα για την αναγνώριση των καινοτόμων προσπαθειών που διαμορφώνουν το τοπίο αλληλεπίδρασης μεταξύ Brand και καταναλωτή. Με μεγάλη μου χαρά αναλαμβάνω δράση ως μέλος της κριτικής επιτροπής των Promotional Marketing Awards, εκφράζοντας τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς την Boussias για την επιλογή μου σε αυτόν τον σημαντικό ρόλο.”

Γιώργος Σκοτίδας, Marketing & Trade Marketing Manager, FDL GROUP
“Με μεγάλη μου χαρά συμμετέχω για δεύτερη χρονιά στον θεσμό των Promotional Marketing Awards 2024 και ευχαριστώ θερμά την Boussias events για την επιλογή μου στην επιτροπή αξιολόγησης των βραβείων! Είμαι σίγουρος ότι και φέτος θα δούμε πολύ καινοτόμες ιδέες και πετυχημένα projects ανεβάζοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά! Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες! ”

Θεόδωρος Τσαχουρίδης, Senior Retail & Commercial Marketing Manager, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ.
“Η παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών στο promotional marketing είναι ένας τρόπος για να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα μάθησης, καινοτομίας και εμπιστοσύνης στον κλάδο. Ωφελεί τόσο τους μεμονωμένους επαγγελματίες του μάρκετινγκ όσο και τη βιομηχανία στο σύνολό της, προωθώντας αποτελεσματικές και ηθικές προσεγγίσεις για την προσέγγιση και την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Ο θεσμός των βραβείων, λειτουργεί με την μορφή ενός επαγγελματικού παρατητηρίου και κινήτρου το οποίο επιβραβεύει την εξέλιξη και την πρόοδο όλων των παραπάνω στοιχείων.”

Κίμωνας Φραγκιάδης, Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment