Κριτική Επιτροπή
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Γεώργιος Μπάλτας
Jury President Promotional Marketing Awards 2024
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
“Αυτή είναι η δεύτερη διοργάνωση των Promotional Marketing Awards, ενός θεσμού επιχειρηματικής αριστείας που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές στον δυναμικό χώρο της προώθησης.
Μετά από τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης το 2023, τα Promotional Marketing Awards επανέρχονται σε ένα περιβάλλον όπου οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μάρκες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών συνεχίζουν να πολλαπλασιάζονται.
Οι καταναλωτές αναζητούν διαρκώς περισσότερη αξία από τις μάρκες που διεκδικούν την προτίμησή τους και οι εταιρείες αποδοτικούς τρόπους για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες είναι απαραίτητα εργαλεία για τo σύγχρονο μάρκετινγκ καθώς προσθέτουν οικονομική αξία στις μάρκες και αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με άμεσο, μετρήσιμο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο.
Τα Promotional Marketing Awards 2024 αναδεικνύουν τις καλύτερες προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες, σε μία εποχή όπου η αναζήτηση περισσότερης αξίας καθορίζει τις συμπεριφορές καταναλωτών και εταιρειών.“
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Λευτέρης Αντωνόπουλος
Youth & Mass Segments Manager - Vodafone Greece, Ph.D candidate - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πάνος Βραχνός
Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
Χριστίνα Γιακουμάκη
Assistant Professor & Graduate Program Coordinator MA in Digital Communication and Social Media, Deree - The American College of Greece
Κώστας Δημόπουλος
Sales & Marketing Manager,
JYSK Ελλάδας
Αντώνης Ζαΐρης
Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
Κωνσταντίνος Ήντουνας
Καθηγητής και Πρόεδρος Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Λευτέρης Κιοσές
Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
Κωνσταντίνος Λιονάκης
Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Αντιγόνη Μαυρογονάτου
Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ)
Κωνσταντίνος Μπακούλας
Vice President Operations, Solutions & Innovation, Circana Hellas
Μάρθα Οστιούνη
Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος
Επίκουρος καθηγητής Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Δρ. Βιβή Σαραντίδου
Marketing Academic
Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κώστας Σιγαλός
Μέλος ΕΙΕΠ, CEO Global Link
Γιώργος Σκοτίδας
Marketing & Trade Marketing Manager, FDL GROUP
Ροδούλα Τρακάδα
Marketing Manager Greece,
JACOBS DOUWE EGBERTS GR
Θεόδωρος Τσαχουρίδης
Senior Retail & Commercial Marketing Manager, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ.
Λυδία Τούρλου
Group Brand Manager,
Goody’s Group
Κίμωνας Φραγκιάδης
Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment
Πέτρος Χανής
Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.
Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Promotional Marketing Awards 2024
Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Imperial Brands Hellas
Χριστίνα Γιακουμάκη, Deree – The American College of Greece
Κώστας Δημόπουλος, Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας
Η θεσμοποίηση των βραβείων αναβαθμίζει περαιτέρω συγκεκριμένες ενέργειες στο χώρο του promotional marketing και ενθαρρύνει παρόμοιες δράσεις . ”
Αντώνης Ζαΐρης, Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ένωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
Κωνσταντίνος Λιονάκης, Διδάκτωρ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Αντιγόνη Μαυρογονάτου, Γενική Διευθύντρια Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος ΙΠΕ)
Κωνσταντίνος Μπακούλας, Vice President Operations, Solutions & Innovation Circana Hellas
Μάρθα Οστιούνη, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company
Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Επίκουρος καθηγητής μάρκετινγκ και έρευνας αγοράς, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Γιώργος Σκοτίδας, Marketing & Trade Marketing Manager, FDL GROUP
Θεόδωρος Τσαχουρίδης, Senior Retail & Commercial Marketing Manager, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ.
Κίμωνας Φραγκιάδης, Strategy and Business Development Director, Grouper Entertainment